Startade dagen med en nyttig och lite lyxigare frukost idag för jag började halv tio så tänkte att då hade jag lite mer tid på mig. Men iallafall, idag har den bara varit skola och det är ju bara 10 veckor kvar tills det blir sommarlov så det är bara till att börja räkna ner! Efter skolan så tog jag tåget hem och när pappa kom hem så övningskörde jag. Det var tänkt att jag bara skulle träna på att starta men det gick så bra så jag körde hela vägen hem. Ikväll blir det bara till att plugga för jag har några uppgifter som skulle varit inne för ett tag sen så måste hinna ikapp med det. Annars så händer inget annat roligt idag, kanske ska börja se någon film för jag börjar halv elva imorgon så har ju sovmorgon. Alltid härligt med sovmorgon, så det blir ingen lång dag imorgon.
 

Kommentera

Publiceras ej