Har du några husdjur?
Jag har inga men min bror ha fiskar.
 
Namnge tre saker som är fysiskt nära.
Min mobil, min dator och en vitaminvatten.
 
Hur är vädret just nu?
Det är mörkt och kallt.
 
Har du körkort och isåfall har du någonsin krockat?
Nej och nej.
 
Vilken tid vaknade du denna morgonen?
Jag gick upp 05:45
 
Vad var den senaste filmen du såg?
Mary shelley´s frankenstein (skolarbete).
 
Vilken ringsignal har du?
Jag har den vanliga marimba.
 
Har du någonsin varit i ett annat land?
Ja
 
Hur många syskon har du?
Jag har en lillebror.
 
Hur gammal blir du nästa gång du fyller år?
Jag blir 18.
 
Har du en stationär dator eller en laptop?
Jag har en laptop.
 
Färgar du håret?
Jag gjorde det innan men nu var det ett tag sedan sist.
 
Berätta om någonting du ska göra idag?
Jag ska göra läxor sen lägga mig.
 
Vad föredrar du - hamburgare eller cheeseburare?
Defenitivt hamburgare.
 
Har du någonsin dygnat?
Nej
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej